دانلود مداحی محرم 96 گلچین محرم 96

دانلود مداحی محرم 96 گلچین محرم 96

دانلود مداحی محرم 96 گلچین محرم 96

دانلود مداحی محرم 96 گلچین محرم 96

  • ۰
  • ۰

مداحی شهادت حضرت زهرا(س) 94 جواد مقدم

 

مداحی شب دوم فاطمیه دوم 94

با مداحی کربلایی جواد مقدم آماده دریافت شد.

 


از چه مادر سر تو بر زانو گرفتی (زمینه جدید)

می نویسم حیدر همه میگن بابا (شور جدید)

از تو روضه تا حرم من میخوام سفر کنم (شور جدید)

ای یارم دلدارم صدای سینه زدن ها رو (واحد جدید) - سبک محمدزاده

همیشه قبر تو تو سینه ی منه (واحد جدید)

به دور گردنم همیشه شال نوکری (تک جدید)

فقط چند ساعت بزار بیام حرم (شور زیبا)

من کبوتر جلد روضه هام (شور)

دل دیوونه ی من مثل آهو (شور زیبا)

کدوم ارباب اینقدر نوکر داره (شور)

گریه میکنم آخ مثل بچگیام (شور)

صدیقه ای که خلقت عالم به دست اوست (مدح)

 

 




برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی