دانلود مداحی محرم 96 گلچین محرم 96

دانلود مداحی محرم 96 گلچین محرم 96

دانلود مداحی محرم 96 گلچین محرم 96

دانلود مداحی محرم 96 گلچین محرم 96

  • ۰
  • ۰

مداحی شهادت حضرت زهرا(س) 94 جواد مقدم

 

مداحی ایام فاطمیه دوم 94

با مداحی کربلایی جواد مقدم آماده دریافت شد.

 

از تو روضه تا حرم من میخوام سفر کنم (شور جدید)

سخته بیای زیارت قلبتو جا بزاری (شور جدید)

گریه میکنم آخ مثه بچگیام (شور)

دل سیاهمو زر میکنی (شور زیبا) - سبک محمدزاده

خیره به ساعت روی دیوارم (واحد جدید) - سبک محمدزاده

الا که در سپه ملک عشق سرداری (شعرخوانی)

ای که غم تو محترم (تک جدید)

دوست دارم لحظه ی حرمت رو دیدن و (شور جدید)

تویی امپراطور ما نوکریم (شور جدید)

دوست دارم بابی انت و امی (شور)

من از اون روزی که کامم رو به تربت دادم (شور)

هر روضه ای برای همه جانگداز نیست (شعرخوانی)

 



برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید





نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی